Technische Ondersteuning Helpdesk Truck

895,00 Excl. btw
Taak van de Technische Helpdesk is het ondersteunen en adviseren van abonnementhouders bij gecompliceerde storingen in voertuigen. (Abonnement van 1 jaar) Lees meer
  • Verzonden met PostNL.
  • Snelle verzending
  • Afrekenen in een veilige omgeving
  • Vragen? Bel ons!

Specificaties

Artikelnummer:
TOTRUCK

Informatie

Taak van de Technische Helpdesk is het ondersteunen en adviseren van abonnementhouders bij gecompliceerde storingen in voertuigen. Doel van de ondersteuning is het zo snel mogelijk aandragen van oplossingen bij voertuig-storingen in nauwe samenwerking met de abonnementhouders. Het percentage opgeloste storingen ligt zeer hoog. De ervaren helpdeskmedewerkers adviseren abonnementhouders vanuit de unieke GMTO database, met schema’s, meetvoorwaarden en originele documentatie van vrijwel alle gangbare voertuigen.

Om u in zo'n situatie te assisteren hebben we het abonnement technische ondersteuning opgezet. Dit is een abonnement met een looptijd van een jaar.

 

KOM IN CONTACT MET DE HELPDESK

Om onze dienstverlening te verbeteren zijn wij de afgelopen jaren bezig geweest met de ontwikkeling van de Online Solution Toolbox. De Solution Toolbox is een digitale omgeving van de GMTO Helpdesk. De Online Solution Toolbox wordt al door veel garagebedrijven gebruikt.

Ben jij de volgende die ermee aan de slag gaat?

 

DE VOORDELEN

De Online Solution Toolbox geeft jou als gebruiker van de helpdesk de volgende voordelen:

  • De mogelijkheid om 24/7 storingscases aan te maken.
  • Direct inzicht in de storingsdatabase bij het aanmaken van een
    storing. Er komt direct naar voren of er al een bekende oplossing is.
  • Niet meer in wachtrij staan bij de telefooncentrale.
  • Beter advies doordat tickets opgepakt worden door de medewerker met het meeste expertise op dat onderwerp.
  • De meest voorkomende elektrische schema’s staan online en kunnen gelijk worden ingezien, daar hoeft dus niet meer op gewacht te worden en je kunt gelijk aan de slag!
  • Gelegenheid om een diagnoserapport aan te maken van je storing, die vervolgens met je klant gedeeld kan worden.
  • Beheren van je eigen storingen, kijk terug welke adviezen er zijn uitgebracht en de mogelijkheid om zelf toevoegingen te doen aan de storingscase.

Voor een actieve gebruiker zijn er geen extra kosten aan het gebruik van de solution toolbox.

Meer informatie: Klik hier

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »